dijous, 5 de gener del 2012

GESTIÓ DEL PROJECTE

Com hem anat comentat al llarg del bloc, en el nostre cas, la planificació ha estat des del principi el nostre punt dèbil que no hem aconseguit millorar. Hem acordat taules d'horaris, diferents maneres de planificar-nos la feina i de repartir-nos el treball, etc. Al final, però, no hem aconseguit dur a terme cap mena de planificació, ja sigui per motius personals (trasllats, malalties, etc.) com per motius laborals (canvis de feina, ascensos, increment del volum de treball, etc.). Ara bé, tot i la gran quantitat d'incovenenients i d'imprevistos que ens han sorgit en el transcurs del projecte, sempre hem aconseguit lliurar la feina a temps i, creiem, que ben feta. Això sí, la interacció entre el quatre membres ha estat molt bona i potser ha estat aquest aspecte el que ens ha fet tirar endavant el projecte.
Quines competències hem adquirit sobre la gestió i la planificació? La més patent i la que ens ha quedat més clara ha estat la gran dificultat per organitzar-nos. Ara bé, també ens hem adonat de com d'importants són les tecnologies digitals per gestionar un projecte. Això d'escriure quelcom i deixar-ho inserit allà on ha d'anar perquè els altres membres del grup puguin editar-lo tantes vegades com vulguin, és una passada! Segurament, fa vint anys i amb les circumstàncies actuals no haguèssim pogut portar a cap aquest projecte. Llavors, haguéssim hagut d'ajustar-nos molt més als horaris i a les taules de planificació, i això hagués estat gairebé impossible. Benvingudes siguin les tecnologies digitals!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada