divendres, 11 de novembre del 2011

Treball en equip

Treballar en equip en un entorn virtual no és feina fàcil, ja ho hem comprovat! Si treballar en equip en una situació en què els membres del grup es coneixen i queden en un lloc concret per treballar presencialment ja és difícil, imagneu-vos com ha de ser treballar sense conèixer-nos i virtualment!! He d'admetre que treballar en equip no és quelcom que m'agradi gaire, ja que perfereixo fer les coses a la meva marxa i al meu ritme. Amb tot, sé que m'he d'anar acostumant a treballar d'aquesta manera.

En el cas d'Els Quatre Jutges, tot i haver escrit unes pautes de funcionament de grup, de tasques i de càrrecs, hem de reconèixer que no estem complint al  100% els acords amb els quals ens havíem compromès. Però també he de dir que això és molt difícil, ja que som persones que treballem i estudiem i disposem de poc temps per dur a terme el projecte. A més, molts cops se'ns presenten imprevistos que no ens deixen fer la feina que teníem programada. No obstant això, sempre acabem introduint les entrades que toca, obrint la wiki, penjant els documents dins del temps establert i lliurant la PAC a temps, encara que sigui a l'últim minut, però a temps.

Crec que els valors de compromís, transparència, respecte i ajuda els complim. Pot ser hauríem de ser més puntuals, però és que la majoria de cops el nostre ritme de vida no ens ho permet. De totes maneres, no deixem d'intentar-ho mai, a què si Jutges?

1 comentari:

  1. Anna,

    coincideixo en la dificultat de terballar en equip; en general, vull dir. Virtualment jo no havia fet mai i, a més, també sóc una mica d'anar a la meva.
    A banda les dificultats afegides que hi ha: combinar feina i estudis (i altres estudis) més altres qüestions quotidianes afecten el ritme, però, vaja, ens n'anem sortint, eh!

    ResponElimina